بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بازوبند میلان؛ هدیه به قهرمان دانمارکی و فرشته نجات اریکسن

  • کد خبر: ۷۰۶۴۱
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
بازوبند میلان؛ هدیه به قهرمان دانمارکی و فرشته نجات اریکسن
روسونری از کیائر به‌خاطر تلاش‌هایش برای زنده‌ماندن اریکسن قدردانی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، قهرمان این‌روز‌های دانمارک، از فصل بعد احتمالا کاپیتان میلان خواهد بود. ایست قلبی کریستین اریکسن در بازی دانمارک برابر فنلاند، جهانی را در شوک فرو برد؛ اما سیمون کیائر توانست بدون از‌دست‌دادن کنترل و دستپاچگی در خطیرترین لحظات خود را بالا‌سر اریکسن برساند تا اجازه ندهد ستاره بی‌هوش دانمارک با بلعیدن زبانش دچار خفگی شود و پس از رسیدن تیم پزشکی، پیش همسر گریان و نگران اریکسن رفت و به او دلداری و قوت قلب داد.

 

پزشکانی که به کمک کریستین اریکسن در زمین چمن استادیوم کپنهاگ آمدند، زندگی این ستاره دانمارکی را نجات دادند. در‌این‌میان سیمون کیائر، کاپیتان دانمارک، نیز چهره‌ای تأثیرگذار در نجات اریکسن بود که با اعمال خود معنای تازه‌ای از بستن بازوبند کاپیتانی به بازو را به نمایش گذاشت. به‌محض اینکه اریکسن به زمین افتاد، کیائر پست خود در میانه میدان را رها کرد و به سوی هم‌تیمی خود دوید. کیائر تا زمان رسیدن تیم پزشکی ۲ اقدام بسیار مهم و حیاتی انجام داد؛ اول اینکه اجازه نداد اریکسن که هوشیاری خود را از دست داده بود، زبان خود را ببلعد و راه تنفس او را باز نگه داشت.

 

دومین اقدام حیاتی کاپیتان دانمارک این بود که بدن اریکسن را طبق دستورالعمل‌های کمک‌های اولیه در حالت درستی قرار داد تا تیم پزشکی از راه برسد. سپس موج تحسین‌های جهانی بود که به‌سمت کیائر سرازیر شد و او اکنون به یکی از فوتبالیست‌های محبوب دنیا تبدیل شده است. طبق ادعای اسپورت مدیاست ایتالیا، باشگاه میلان نیز این حرکت کیائر را بدون پاداش نخواهد گذاشت و فارغ از مسائل و تشویق‌های مالی، برنامه‌های انگیزشی فوق‌العاده‌ای را هم برای او درنظر خواهد گرفت. سران میلان قصد دارند بازوبند کاپیتانی تیمشان را در فصل بعد به ستاره دانمارکی بدهند. تمامی هواداران و نیز بازیکنان میلان نیز با این قضیه موافق‌اند. به‌زودی جلسه‌ای با حضور استفانو پیولی سرمربی میلان و رومانیولی کاپیتان فعلی میلان برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود پس از آن، کیائر به‌عنوان کاپیتان جدید روسونری معرفی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->